آماده‌سازی ۶۰ جایگاه تبلیغاتی انتخابات در شهرکرد
کد خبر: 4200016
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

آماده‌سازی ۶۰ جایگاه تبلیغاتی انتخابات در شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از آماده‌سازی ۶۰ جایگاه تبلیغاتی برای انتخابات در معابر و میدان‌های اصلی این شهر خبر داد.

اکبر ایازی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، اکبر ایازی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: در شهرکرد ۶۰ جایگاه برای نصب تبلیغات کاندیداها در معابر و میدان‌های اصلی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد آماده سازی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: در این جایگاه‌های موقت، نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت رایگان می‌توانند نصب پوسترها و تبلیغات خود را در مدت زمان قانونی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات قرار داریم و فضای مجازی به صورت گسترده در دسترس عموم مردم قرار دارد، از نامزدهای انتخاباتی خواست تا در انجام تبلیغات انتخاباتی خود به هیچ عنوان بر روی دیوارهای اداری و غیراداری، دیوارهای اماکن عمومی و خصوصی، تابلوهای شهری، درختان، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های هوایی و... انجام ندهند.

ایازی ادامه داد: انجام تبلیغات بر روی دیوارها و نقاشی‌های دیواری و اموال عمومی باعث می‌شود تا هزینه‌هایی از بیت‌المال برای برطرف کردن آن صرف شود که این مورد پسند شهروندان نیست. 

وی یادآور شد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی هر نامزدی، گزارش مربوطه به دستگاه‌های نظارتی و قضایی ارسال و با تخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha