نوبت اجرای شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن تعیین شد + فیلم
کد خبر: 4200100
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
در بخش آقایان

نوبت اجرای شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن تعیین شد + فیلم

قرعه‌کشی نوبت اجرای قاریان، حافظان و مرتلان حاضر در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران انجام و طی آن زمان اجرای نمایندگان کشورمان تعیین شد.

قرعه شرکت کننندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن انجام شد + فیلم

به گزارش ایکنا، مراسم قرعه‌‌کشی نوبت اجرای شرکت‌کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران شامگاه پنجشنبه 26 بهمن‌ماه و پس از پایان مراسم افتتاحیه در هتل محل اسکان متسابقان، انجام شد.

بر همین اساس طی این مراسم هر کدام از شرکت‌کنندگان در گروه دانش‌آموزی و بزرگسالان در بخش آقایان نوبت اجرای خود را دریافت کردند تا از بعدازظهر جمعه 27 بهمن‌ماه شاهد آغاز رقابت شرکت‌کنندگان در این مسابقات باشیم.

در این مراسم علاوه بر مسئولان اجرایی مسابقات، محمدتقی میرزاجانی، مسئول کمیته فنی؛ حمیدرضا مستفید، رئیس هیئت داوران در بخش آقایان؛ مهدی دغاغله، ناظر فنی و سیداحمد مقیمی، ناظر عالی مسابقات نیز حضور داشتند. جزئیات این قرعه‌کشی و همچنین زمان اجرای نمایندگان کشورمان در این مسابقات امروز اعلام خواهد شد.

بر اساس گزارش ایکنا در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و در رشته قرائت آقایان ۲۰ نفر، ترتیل آقایان هشت نفر و حفظ کل آقایان ۱۵ نفر حضور دارند. 

در بخش دانش‌آموزی و در گروه پسران نیز هشت نفر در رشته قرائت تحقیق، ۹ نفر در رشته حفظ کل قرآن، و شش نفر در رشته قرائت ترتیل حضور دارند. 

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران از 26 بهمن‌ماه تا دوم اسفندماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی جریان خواهد داشت. در این مسابقات 99 شرکت‌کننده از 44 کشور جهان در دو گروه بانوان و آقایان و در بخش‌های دانش‌آموزی و بزرگسالان حضور دارند. 

 
انتهای پیام
captcha