اجرای 2 هزار برنامه ویژه نیمه شعبان در لرستان
کد خبر: 4201163
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

اجرای 2 هزار برنامه ویژه نیمه شعبان در لرستان

مسئول ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه توانمندسازی ائمه جماعت دستگاه‌های اجرایی استان گفت: حدود دو هزار برنامه در نیمه شعبان داریم، فضاسازی محیطی را در پی بگیریم که فضای معنوی و مفرح را در استان داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد چراغی، مسئول ستاد اقامه نماز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد چراغی، مسئول ستاد اقامه نماز لرستان، دوم اسفندماه، در اجلاس استانی نماز با موضوع نماز، نسل نو با رویکرد مدرسه، مسجد و دانشگاه که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه سجاده بارگذاری و بررسی شده و بعد از آن از ادارات برتر تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف ستاد اقامه نماز تبلیغی، ترویجی است، بیان کرد: در مدارس نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی زیادی در طول سال برگزار می‌شود و همچنین در ایام تابستان نیز برای معلمان برنامه‌ها و کلاس‌هایی برگزار می‌شود.

چراغی با بیان اینکه در دانشگاه‌ها نیز برنامه‌هایی داریم، تصریح کرد: اجرای طرح سلامت معنوی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها نیز یکی از برنامه‌هایی است که داریم و مورد استقبال کادر درمان و بیماران قرار گرفته است.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به برگزاری نشست‌های دانش‌آموزی در استان که آموزش و پرورش نیز برنامه‌های خوبی در سطح استان دارد، ادامه داد: قسمتی از کار ما نظارت بر دستگاه‌های اجرایی در بحث نمازخانه‌هاست که برخی از ادارت بارها تذکر داده شده اما هنوز ترتیب اثر ندادند اما طبق نظارت‌های محسوس و نامحسوسی که داریم برخی از دستگاه‌ها پیشرو هستند.

وی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز جشنواره‌ها و کارگا‌ه‌های مختلف، مسابقات کتابخوانی، جشن تکلیف دختران و پسران و... برگزار می‌شود و از استاندار و نماینده ولی‌ فقیه در استان انتظار داریم حمایت‌های خود را بیشتر کنند ما به تنهایی نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم، ستاد اقامه نماز دستگاه سیاستگذاری بوده و برای اجرا به کمک دستگاه‌های اجرایی نیاز داریم.

چراغی با اشاره به برگزاری کارگاه توانمندسازی ائمه جماعت دستگاه‌های اجرایی استان، بیان کرد: حدود دو هزار برنامه در نیمه شعبان داریم، لازم است فضاسازی محیطی را در پی بگیریم که فضای معنوی و مفرح را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha