وجدان‌های بیدار در انتخابات شرکت می‌کنند
کد خبر: 4202552
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

وجدان‌های بیدار در انتخابات شرکت می‌کنند

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: وجدان‌هایی که بیدار بوده و در مقابل سرنوشت کشور احساس مسئولیت می‌کنند در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 10 اسفند در نشست بصیرتی که با حضور جامعه دانشگاهی در ارومیه برگزار شد، گفت: وجدان‌هایی که بیدار هستند و در مقابل سرنوشت میهن اسلامی به معنای واقعی کلمه احساس مسئولیت می‌کنند، به طور قطع روز انتخابات پای صندوق‌های رای حضور پرشوری خواهند داشت.

وی در ادامه سخنان خود یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های مردمی بودن حکومت‌ها در اقصی نقاط دنیا را شرکت مردم در انتخابات و گزینش‌های بزرگ ملی و رویدادهای سرنوشت‌ساز دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع و مشارکت گسترده در انتخابات تاکید جدی دارند.

‌مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات باعث می‌شود کشور در مقابل انواع تهدید و توطئه به معنای واقعی کلمه بیمه شده و هیچ دسیسه‌ای در آن اثرگذار نباشد، ادامه داد: جهاد تبیین در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری حائزاهمیت است پس نباید از آن غفلت کرد.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه انتخابات نشان‌دهنده واقعی حضور مردم در صحنه سیاسی کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: حکومت‌هایی که بر مردم‌سالاری دینی مبتنی است برپایی انتخابات سالم و بانشاط یک موضوع مهم محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در آن گرچه به خودی خود مهم بوده و در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیر بسیار زیادی دارد، اما تلاش برای انتخاب اصلح موضوع دیگری است که نباید از آن غافل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: در انتخابات سرنوشت بخش عمده امکانات کشور به یک نفر و یک مجموعه سپرده می‌شود به طوری که چهار سال مدیریت مسائل اقتصادی، فرهنگی، روابط خارجی و ... را به دست می‌گیرند حتی برخی مسائل آثاری طولانی دارد که پیامدهای مثبت یا منفی آن سال‌ها گریبانگیر کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام فیاضی بر لزوم تلاش برای انتخاب افراد اصلح تاکید کرد و بیان داشت: جهاد تبیین در این زمینه راهگشا هست و باید هر کس به سهم خود تلاش کند افراد شایسته، متعهد، انقلابی، فسادستیز، حامی مستضعفین و دلسوز به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند و در انتخابات مجلس پیروز شوند.

انتهای پیام
captcha