ملت ایران در دفاع مقدس تمام‌قد مقابل دشمن ایستادند
کد خبر: 4203556
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

ملت ایران در دفاع مقدس تمام‌قد مقابل دشمن ایستادند

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با همه توان و به صورت تمام‌قد مقابل دشمنان خود ایستادند.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 14 اسفند در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، به مناسبت قدردانی از زحمات وی در برپایی کنگره شهدای روحانی، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ کشور ما در طول جنگ تحمیلی به صورت تمام‌قد مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه آمریکا ایستادگی کردند، ادامه داد: در این بین نقش روحانیون به واسطه جایگاه تبیینی و تبلیغی که داشتند بیش از پیش حائز اهمیت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه طلاب نه‌تنها در عرصه جهاد تبیین خودش درخشیدند بلکه با لبیک به ندای ولایت فقیه در جهاد عملی نیز حضور جدی داشتند، گفت: لازم است، این موارد برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جدید بیان شود.

امام جمعه ارومیه در این دیدار بر لزوم ثبت، ضبط و نگارش خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: سینه این نسل مالامال از خاطره، تجربه و اندوخته است که به بهای جان خود به دست آورده‌اند پس باید از آنها برای حفظ و تقویت امنیت کنونی نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام
captcha