نهادینه‌سازی فرهنگ نیکوکاری و انفاق در جامعه پیگیری شود
کد خبر: 4203568
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

نهادینه‌سازی فرهنگ نیکوکاری و انفاق در جامعه پیگیری شود

علی مطهری گفت: نهادینه سازی فرهنگ نیکوکاری، انفاق و کمک به هم‌نوع یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این آیین در آموزش و پرورش است که باید این امر مهم در مدارس نهادینه شود.

علی مطهری مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، همزمان با ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری و سال‌روز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا مهرافروز مدیرکل و امدادگران کمیته امداد خمینی(ره) استان با مشارکت علی مطهری مدیرکل و همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در مدرسه الزهرا ارومیه جشن نیکوکاری به صورت نمادین در این مدرسه برگزار شد.

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، در این مراسم اظهار کرد: ️زندگی اجتماعی ما نیازمند تعامل، یاری و دستگیری از همدیگر است، ️نهادینه‌سازی فرهنگ نیکوکاری، انفاق و کمک به هم‌نوع یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این آیین در آموزش و پرورش است که باید این امر مهم در مدارس نهادینه شود.

وی افزود: ️جامعه بخشنده همیشه جامعه‌ای بی‌حاشیه بوده و جشن نیکوکاری تمرینی برای نوع دوستی و دغدغه مندی در جامعه است، بازخورد بخشندگی برای خود انسان است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: ️امروز لب‌ها برای لبخند پر از بهانه‌اند و بازار محبت گرم است، شايد بتوان با سرمايه احسان و نیکوکاری، در اين روز، دلی به دست آورد و با دوستی و مهرورزی، بوستان وجود را زينت داد و نهال عشق و خوبی را بار ديگر آبياری کرد.

 

 

انتهای پیام
captcha