اجرای پویش «حفظ جمعی هر ماه یک سوره» در لرستان
کد خبر: 4203807
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

اجرای پویش «حفظ جمعی هر ماه یک سوره» در لرستان

مدیر گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اجرای پویش «حفظ جمعی هر ماه یک سوره» در استان ویژه کارکنان وزارت ارشاد و سازمان‌های تابعه آن خبر داد.

محمد لروند، مدیر گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانمحمد لروند، مدیر گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای پویش «حفظ جمعی هر ماه یک سوره» در استان ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه آن در سراسر کشور و همزمان در لرستان خبر داد.

وی افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه توسعه و ترویج حفظ قرآن کریم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سازمان‌های تابعه اقدام به برگزاری مسابقه پویش جمعی هر ماه یک سوره از قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت متبوع و سازمان تابعه کرده است که به تبع در استان‌ها نیز برگزار می‌شود.

لروند ادامه داد: برگزاری این پویش از بهمن‌ماه و با حفظ سوره مبارکه فجر آغاز شد که 19 نفر از کارکنان و سازمان‌های تابعه در لرستان در این پویش شرکت کردند.

مدیرگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در ادامه روند برگزاری این پویش در اسفندماه حفظ سوره جمعه برگزار خواهد شد که تاکنون 14 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و کارکنانی که مایل به شرکت در این پویش هستند می‌توانند جهت ثبت‌نام تا 21 اسفندماه جاری به سامانه حمد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

وی گفت: به همین منظور هر یک از کارکنان می‌توانند با ثبت‌نام در سوره منتخب هر ماه، اقدام به شرکت در مسابقه کرده و از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند، فرآیند ثبت‌نام از طریق سایت qia.ir انجام شده و کارکنان می‌توانند تا 20 هر ماه اقدام به ثبت‌نام در سوره منتخب همان ماه کنند.

انتهای پیام
captcha