مجاهدت لازمه دفاع از انقلاب است
کد خبر: 4209323
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مجاهدت لازمه دفاع از انقلاب است

سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی با بیان اینکه بدون‌تردید مجاهدت لازمه دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: هر کسی به هر شکلی که در توان دارد باید در این جهاد رو به جلو گام بردارد و جزو پیشگامان شود.

نشست با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، شامگاه 19 فروردین ماه در نشست صمیمی با خانواده شهدا مدافع حرم و امنیت استان که همراه با ضیافت افطاری همزمان با ماه رمضان در ارومیه برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه خود را مدیون شهدا می‌دانند.

وی دوام و برقراری زندگی عادی اقشار مختلف مردم را مرهون فداکاری و جان‌فشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و ادامه داد: اگر رزمندگان اسلام فداکاری نمی‌کردند امنیت کنونی هرگز برقرار نمی‌شد بنابراین همیشه و همه جا خود را مدیون آنها می‌دانیم و این موضوع یک واقعیت محض است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: شهدا بهترین سرمایه وجودی خودشان یعنی جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند، ان شاالله در سایه این جان‌فشانی‌هایی که صورت گرفته است وحدت کلمه، اتحاد و همدلی همواره در کشورمان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه کاروان شهدا همواره در حال حرکت است، ادامه داد: در این موضوع تردید وجود ندارد که خون شهدای ایران اسلامی در امتداد خون شهدای کربلا و نهضت حسینی است، چراکه وعده الهی حق بوده و مجاهدت‌هایی که انجام می‌شود نزد خداوند متعال ثبت و ضبط می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی باید مجاهدت کرد، گفت: هر کسی به هر شکلی که در توان دارد باید در این جهاد رو به جلو گام بردارد و جزو پیشگامان شود.

انتهای پیام
captcha