جشنواره فرهنگی «این راه بی‌نهایت» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 1388187
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

جشنواره فرهنگی «این راه بی‌نهایت» در لرستان برگزار می‌شود

گروه هنر: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برگزاری جشنواره فرهنگی با عنوان ‎«این راه بی‌نهایت» در استان خبر داد.

 ناصر فرید، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، از برگزاری جشنواره فرهنگی با عنوان ‎«این راه بی‌نهایت» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های خاطره‌نویسی و عکس با موضوع راهیان نور در سطح استان برگزار خواهد شد و فراخوان جشنواره نیز همزمان با آغاز سفر کاروان های راهیان نور منتشر شده است.

وی اضافه کرد: علاقه‎مندان می‌توانند آثار خود را در بخش خاطره نویسی با محورها و موضوعات دل‌نوشته(حس و حال شخصی)، توصیف مناطق(براساس عناصر داستان‌نویسی)، سفرنامه(شرح سفر از نقطه شروع تا پایان)، کوله بارم از این سفر(حس و حال بعد از سفر) و یاد شهدا در مناطق عملیاتی و همچنین در بخش عکس با محورها و موضوعات یادمان‌ها و مناطق عملیاتی و جلوه‌های دلدادگی زائران سرزمین نور به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: در بخش خاطره‌نویسی، متون باید براساس اصول نگارشی نگاشته و ذکر تاریخ سفر، عناوین مناطق و نام افراد همسفر رعایت شود و همچنین در بخش عکس، هر عکاس می‌تواند 10 عکس با کیفیت مطلوب با دوربین‌های عکاسی و یا تلفن همراه ارسال کند.

فرید در پایان گفت: علاقه‎مندان می‌توانند آثار خود را تا 20 فروردین 93 به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در خرم آباد، میدان ناصرخسرو، ابتدای کوچه یادگار امام اول، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان و یا به نشانی الکترونیکی dideban57@gmail.com ارسال کنند.

captcha