چشم‌انتظاری فینالیست‌های مسابقات سراسری قرآن برای اعلام جزئیات فنی
کد خبر: 4019395
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

چشم‌انتظاری فینالیست‌های مسابقات سراسری قرآن برای اعلام جزئیات فنی

مسئولان برگزارکننده چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روزهای گذشته جزئیات زمانی این مرحله از مسابقات را اعلام کردند اما تا کنون هیچ اطلاع‌رسانی‌ای در مورد جزئیات فنی این رویداد مهم انجام نداده‌اند، این در حالی است که حدود 10 روز دیگر شاهد آغاز این رویداد خواهیم بود.

چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایکنا، فینال چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از اواخر آذرماه در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و به صورت حضوری آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در دو نوبت صبح(بانوان) و بعدازظهر (آقایان از ساعت 18 تا 23) در رشته‌های مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئولان برگزارکننده این مسابقات در روزهای گذشته جزئیات زمانی این مرحله از مسابقات را اعلام کردند، اما تا کنون هیچ اطلاع‌رسانی‌ای در مورد جزئیات فنی این رویداد مهم انجام نداده‌اند، این در حالی است که حدود 10 روز دیگر شاهد آغاز این رویداد خواهیم بود.

همین عدم اطلاع‌رسانی باعث شده تا شرکت‌کنندگان طی تماس‌های متعددی با تحریریه ایکنا اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کنند و خواستار اعلام هرچه زودتر جزئیات فنی مسابقات از سوی برگزارکنندگان باشند.

اعلام شدن جزئیات فنی از آن جهت برای شرکت‌کنندگان در مسابقات دارای اهمیت است که باعث می‌شود شرکت‌کننده با علم به مباحث فنی برنامه‌ریزی مناسبی برای ارائه خود در مسابقات انجام دهد. مطمئناً زمانی که شرکت‌کننده با فرصت بیشتری برای این برنامه‌ریزی داشته باشد، با کیفیت بهتری به مسابقات ورود خواهد داشت و همین حضوری کیفی نیز در نهایت کیفیت کلی مسابقات را ارتقا می‌دهد.

بر اساس تماس‌های خبرنگار ایکنا با مسئولان برگزاری مرحله فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، جزئیات فنی مسابقات نهایی شده اما نیازمند تأیید از جانب رئیس ستاد مسابقات است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha