اعلام اسامی شرکت‌کنندگان روز چهارم مسابقات
کد خبر: 3996396
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

اعلام اسامی شرکت‌کنندگان روز چهارم مسابقات

در چهارمین روز مسابقات قرآن استان تهران شرکت‌کنندگان در نوبت صبح در دو رشته اذان و ترتیل به اجرای برنامه می‌پردازند. در این دو رشته 26 نفر حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، در چهارمین روز از مسابقات قرآن استان تهران شرکت‌کنندگان در سه رشته اذان، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق رقابت خود را برگزار می‌کنند.

در رشته اذان که تنها در بخش آقایان برگزار می‌شود، هشت شرکت‌کننده، در رشته قرائت ترتیل 18 شرکت‌کننده و در رشته قرائت تحقیق نیز 41 شرکت‌کننده حضور دارند. در این رشته روز گذشته 20 شرکت‌کننده اجرای خود را انجام دادند و در این روز اجرای تلاوت 21 قاری باقی مانده است.

بنابر این گزارش اسامی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته اذان شامل محمدمهدی اردانی، میثم ملکیان، علی فراهانی، فرشاد درگاهی، علیرضا جهانبخش، غلامرضا محاسن آداب، علی شیری و وحید باقرنژاد هستند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل نیز محمدجواد جاوری، محمدرضا عباسیان، سبحان رفیع پرهیزکاری، اسلام بی‌غم، محمد ضرغام، امیرحسین حیدری، امیر نوده‌فراهانی، امیرمحمد معصومی، محمدحسن شفق، حسین بلبلی، محمدتقی نوران، سعید دژکام، علیرضا فیضی، داود فیروزی، حسین رفیع پور، محمدمهدی احمدی، علی آهنگر خراسانی و حسین جلالی‌فر حضور دارند.

بر اساس گزارش ایکنا در نوبت بعدازظهر نیز 21 شرکت‌کننده از مجموع شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق در حضور هیئت داوران به اجرای تلاوت می‌پردازند. مجموع شرکت‌کنندگان این رشته 41 نفر است که 20 نفر از آنها روز گذشته تلاوت خود را انجام دادند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از 16 شهریورماه با حضور 200 شرکت‌کننده آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود در این مسابقات 22 نفر از اساتید شناخته شده کشورمان در هیئت داوری حضور دارند که سهم هر یک از دو گروه بانوان و آقایان 11 نفر است. این مسابقات دوشنبه، 22 شهریورماه با برگزاری فینال رشته قرائت تحقیق به کار خود پایان می‌دهد. شرایط کرونایی کشور باعث شده تا این دوره از مسابقات بدون مراسم افتتاحیه و اختتامیه برپا شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha