اعلام نتایج سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + اسامی
کد خبر: 4134815
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

اعلام نتایج سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + اسامی

نتایج سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم در رشته وقف و ابتدا که از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، اعلام شد.

اعلام نتایج سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن  + اسامی

به گزارش ایکنا، نتایج نهایی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم در رشته وقف و ابتدا که در نیم سال دوم 1401 برگزار شده بود از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر این اساس، در این دوره 21 نفر از شرکت‌کنندگان رشته وقف و ابتدا موفق به کسب حد نصاب قبولی در سطوح داوری 1 تا 4 و 9 نفر نیز به صورت مشروط پذیرفته شدند.

ثبت‌نام برای حضور در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن که از آن با عنوان طرح ساماندهی داوران نیز یاد می‌شود از اوایل مردادماه سال گذشته آغاز شد و این فرایند پس از یک تمدید تا پایان مهرماه سال گذشته ادامه داشت.

در این آزمون توانمندی و صلاحیت شرکت‌کنندگان در سطوح مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. بررسی تلاوت‌های شرکت‌کنندگان، شرکت در آزمون کتبی، شرکت در دوره‌های آموزشی، شرکت در آزمون شبیه‌سازی و مصاحبه علمی و مهارتی از جمله مراحل این ارزیابی است.

بر اساس اعلام مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری این آزمون در سال 1402 متوقف خواهد شد و در این زمان بر روی موضوع ارتقا و آموزش‌های تخصصی به ‌منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد و دوره چهارم این طرح پس از تکمیل فرایند آموزشی، نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

افراد پذیرفته شده در این آزمون در سطوح مختلف مسابقات (از سطح یک تا چهار) به داوری می‌پردازند. 

اعلام نتایج سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن  + اسامی

انتهای پیام
captcha