هم‌افزایی فعالان قرآنی با جامعه دانشگاهی بیشتر شود
کد خبر: 4139144
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم:

هم‌افزایی فعالان قرآنی با جامعه دانشگاهی بیشتر شود

احسان خامنوی‌خیابانی با اشاره به شناسایی نخبگان و برگزیدگان قرآنی در سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه‌های کشور گفت: ارتباط فعالان قرآنی و هم‌افزایی آنان با جامعه دانشگاهی بیشتر شود.

احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علومبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در جریان آیین افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات سردار سلیمانی در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ها به شکلی ریشه‌دارترین جشنواره قرآن‌ در سطح دانشگاه‌هاست.

وی ویژگی برجسته جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور را پرمخاطب بودن آن دانست و افزود: در این دوره سامانه‌ جامع جشنواره‌ قرآنی به نشانی http://quran37.dmsrt.ir/ راه‌اندازی شد.

خامنوی راه‌اندازی سامانه جامع جشنواره را برنامه جدیدی در جهت نظم‌بخشی به مخاطبان دانست و ادامه داد: از جهتی ثبت‌نام جامعه قرآنی برای تصمیمات مدیریتی و شبکه‌سازی ابتکار جشنواره بود.

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت دانشجویان را دیگر ویژگی جشنواره دانست و گفت: دبیران کانون قرآن و عترت در دانشگاه‌ها به‌عنوان دبیر برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه‌های کشور بودند تا کار پیوسته دانشجویی برگزار شود.

وی با اشاره به شناسایی نخبگان و برگزیدگان قرآنی در سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه‌های کشور گفت: ارتباط شبکه قرآنی و هم‌افزایی آنان با جامعه دانشگاهی بیشتر شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha