رقابت بیش از 400 متسابق در مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 4139077
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

رقابت بیش از 400 متسابق در مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم با اشاره به شرکت بیش از ۴۰۰ نفر در مرحله نهایی سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور گفت: سرتیم داوری آقایان محسن یاراحمدی و بانوان حیدری داور بین المللی قرآن هستند.

احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علومبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات سردار سلیمانی در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور با رشته دعاخوانی آغاز می‌شود، افزود: مسابقات بخش آقایان در سالن شهید سلیمانی و مسابقات بخش بانوان در دانشکده علوم پایه برگزار و داوطلبان رشته مداحی در سالن کنفرانس دانشکده اقتصاد با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم با بیان اینکه مسابقات رشته ترتیل این جشنواره دانشگاه‌های کشور نیز امروز برگزار می‌شود، گفت: سرتیم داوری آقایان محسن یاراحمدی و سرتیم داوری بانوان، حیدری، داور بین‌المللی قرآن است. ملاک داوری و بخش فنی رشته‌ها طبق ضوابط فنی است که به شرکت‌کنندگان ارائه شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha