محفل انس با قرآن در دانشگاه آزاد خرم‎آباد برگزار می‎شود
کد خبر: 4139344
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
ویژه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

محفل انس با قرآن در دانشگاه آزاد خرم‎آباد برگزار می‎شود

محفل انس با قرآن کریم یا حضور قاریان و داوران شرکت‌کننده در سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان آغاز شده و تا 19 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و طی آن 400 دانشجو از بیش از یکصد دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور حضور دارند که در 9 رشته به رقابت خواهند پرداخت.

براساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه‌ای در خلال این جشنواره قرآنی اجرا می‎شود که یکی از این برنامه‌های معنوی برپایی محافل انس با قرآن کریم است که روز دوشنبه، 18 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد، ساعت 12:15 ظهر برگزار می‌شود.

این محفل قرآنی با حضور داوران و قاریان بین‌المللی سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

این اولین بار است که دانشگاه لرستان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شده است.

آیین پایانی سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره نیز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و مقامات استانی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha