آغاز آزمون‌های کتبی بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 4139355
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
در دانشگاه لرستان

آغاز آزمون‌های کتبی بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

آزمون‌های کتبی بخش معارفی، معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه لرستان در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

آزمون‌های کتبی بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌هابه گزارش ایکنا از لرستان، آزمون‌های کتبی بخش معارفی، معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از صبح امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه لرستان در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده است.

در نوبت صبح و در بخش بانوان آزمون حفظ 5 جزء و حفظ 10 جزء قرآن کریم به ترتیب در ساعت‌های 8 تا 9 و 9 تا 10:15 در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان شهید سلیمانی و آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار می‎شود.

در نوبت عصر نیز در بخش بانوان آزمون‌های کتبی حفظ کل، حفظ فرازهایی از صحیفه سجادیه و حفظ فرازهایی از نهج‌البلاغه به ترتیب در ساعات 14 تا 16:15، 16:30 تا 17:20 و 17:30 تا 19 در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

در بخش آقایان نیز آزمون‌های کتبی حفظ 5 جزء و 10 جزء و حفظ کل قرآن کریم در نوبت صبح و در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه لرستان و در نوبت عصر نیز آزمون کتبی فرازهایی از صحیفه سجادیه و فرازهایی از نهج‌البلاغه در سالن کنفرانس ساختمان شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان آغاز شده و تا 19 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و طی آن 400 دانشجو از بیش از یکصد دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور حضور دارند که در 9 رشته به رقابت می‌پردازند.

آیین پایانی سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره نیز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و مقامات استانی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha