استقبال کارکنان دستگاه قضا از رشته مفاهیم مسابقات قرآن
کد خبر: 4071397
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

استقبال کارکنان دستگاه قضا از رشته مفاهیم مسابقات قرآن

رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به برگزاری هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن این قوه گفت: در این دوره از مسابقات بیشترین استقبال از رشته مفاهیم بود که حدود ۸۷ درصد از شرکت‌کننده‌ها را به خود اختصاص داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی، رئیس امور فرهنگی قوه قضائیهبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه هم‌اکنون در شبستان امام خمینی(ره) حرم شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی، رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه هشتمین دوره ویژگی‌های خاصی دارد، گفت: اولین ویژگی آن است که در این دوره ۱۱۸۸۵ از کارکنان و خانواده‌های قوه قضاییه در این دوره از رقابت‌ها مشارکت داشتند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در هشت رشته از جمله حفظ موضوعی، قرائت، هنرهای تجسمی، ترتیل، تفسیر و مفاهیم برگزار شد که بیشترین استقبال از رشته مفاهیم بود که حدود 87 درصد از شرکت‌کننده‌ها را به خود اختصاص داد.

ابراهیمی با یادآوری اینکه در این دوره برای اولین بار رشته‌های هنری مرتبط با قرآن کریم در نظر گرفته شد، گفت: در این دوره از رقابت‎‌ها در مرحله نهایی که در شیراز برگزار شد  ۱۷۵ نفر از ۳۱ استان کشور شرکت داشتند.

 رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه  در پایان یادآور شد: سعی شد بالاترین استاندارد را در بحث داوری داشته باشیم لذا ۲۰ داور کشوری و بین‌المللی با تخصص‌های لازم در این دوره مشارکت داشتند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha