ادامه مسابقات قرائت تحقیق در روز ششم مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3753627
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

ادامه مسابقات قرائت تحقیق در روز ششم مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رقابت متسابقان قرائت تحقیق در روز ششم با ۱۶ نماینده ادامه دارد.

ادامه مسابقات قرائت تحقیق در روز ششم مسابقات سراسری قرآن اراک

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، رقابت قرائت تحقیق از عصر روز گذشته، 14 مهر‌ماه با حضور 11 نفر آغاز شد. برای اولین بار این دوره از مسابقات با شیوه جدید 20 دقیقه‌ای و 5 دقیقه‌ای آغاز شد. ادامه رقابت‌ها امروز ساعت 14:35 با تلاوت مهدی شجاعی از خراسان رضوی با تلاوت 20 دقیقه‌ای آغاز شد.
ادامه رقابت‌ها تا ساعت 17:45 دقیقه بدین شرح است: مختار دهقان از خراسان رضوی قرائت 5 دقیقه‌ای، مهدی غلام‌نژاد از تهران قرائت 20 دقیقه‌ای، امین عبدی از کرمانشاه قرائت 5 دقیقه‌ای، کاظم آذرپیرا از خوزستان قرائت 20 دقیقه‌ای، هادی موحد امین از تهران قرائت 5 دقیقه‌ای، امید حسینی‌نژاد از تهران قرائت 20 دقیقه‌ای، حسین پور کویر از خراسان رضوی قرائت 5 دقیقه‌ای، سید حمید‌رضا مقدسی از قم قرائت 20 دقیقه‌ای، مجید فقیه از اصفهان قرائت 5 دقیقه‌ای و مجتبی محمدبیگی از تهران قرائت 20 دقیقه ای.
پس از اقامه نماز مغرب و عشاء رقابت از ساعت 19:08 دقیقه با تلاوت سید جاسم موسوی از خوزستان با قرائت 5 دقیقه‌ای ادامه پیدا می‌کند. با تلاوت علی خشنود از تهران با قرائت 20 دقیقه‌ای، محسن قاسمی از تهران با قرائت 5 دقیقه‌ای، هادی اسفندیانی از خراسان رضوی با قرائت 20 دقیقه‌ای و حبیب صداقت از تهران با قرائت 5 دقیقه‌ای پرونده رقابت رشته قرائت تحقیق برادران در سال چهل و یکم بسته می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha